Miért nem működnek a gyári alkalmazások, továbbá, miért nem tudok e-mail fiókot beállítani a készülékemen?

  • Ez valószínűleg azért van, mert nem rendelkezel BlackBerry Internet Service-el (BIS-el) Ez egy szolgáltatás amit a szolgáltatódtól tudsz igényelni felárral, ebben kapsz mobilinternetet, amelyet a BlackBerryd fog használni. Ez általában 100-150MB adatforgalmat jelent, de ebből maximum 70MB-nyi adatforgalmat fogsz tudni elhasználni, a BlackBerry jó adattömörítése miatt! Egyes szolgáltatók korlátlan internetet biztosítanak, de egy előre megadott adatmennyiség után lekorlátozzák a letöltési sebességet!
  • Sima mobilinternettel NEM fog működni a készülékeden a BIS szolgáltatás!
Hogyan tudom meg, hogy van-e BIS aktiválva a telefonomon?
  • Nagyon egyszerű, ha be van kapcsolva az adatforgalom engedélyezése a készülékeden, és nem GPRS lefedettségű területen tartózkodsz akkor egy szeder jelet fogsz látni a jobb felső sarokban a térerő ikon környékén.
Hol tudok beállítani e-mail fiókot?

Használt készüléket vettem, előfizettem a BlackBerry Internet Service-re (BIS) de nem tudom beállítani az e-mail fiókom.

  • Ez valószínűleg azért van, mert az előző tulaj korábban már beregisztrálta a telefonját BIS szolgáltatásra, és nem tette át a kártyáját egy másik BlackBerry-be, emiatt azon a készüléken tovább él a szolgáltatás amit sajnos nem lehet külső embernek, jelen esetben neked lemondanod.

Új készüléket vettem, de nem megy a BIS, mi lehet a gond?

  • Ha szolgáltatótól vetted a készüléket, akkor fordulj hozzájuk, megpróbálnak segíteni, igaz Magyarországon a BlackBerry “szakértők” igen kis számban fordulnak elő.
  • Ha pedig mobil shopban vetted, vidd vissza oda a készüléket ott bizonyára kicserélik azt! A szolgáltató ilyen esetekben NEM vonható felelősségre!

Szokatlanul magas telefonszámlád jött ki!

  • Ez vagy azért van, mert a szolgáltatód a BIS adatmennyisége után túlforgalmazási díjat számol fel. Érdeklődj a szolgáltatódnál ez ügyben!
  • Vagy pedig azért mert a szolgáltató tévesen Wap-ozásnak számlázta ki az adatforgalmad, ilyen esetekben ez a számlán fel is van tüntetve, ha ilyen fordulna veled elő, azonnal értesítsd a szolgáltatót a hibáról, és ők jóvá fogják írni a többletet a következő havi számládon!

Lefagy, belassul, magától újraindul a telefonom.

Ez vagy azért van, mert elévült szoftververzióval rendelkezel, vagy pedig azért mert megtelt a telefonod beépített memóriája. Mivel a BlackBerry-k a maximális gyorsaság érdekében “ramba mentik az alkalmazásokat” így a telepíthető alkalmazások száma függ a telefonod memóriamennyiségétől. Ha ilyen eseteket tapasztalsz hozd be üzletünkbe, és újraszoftverezzük a készülékedet! www.blackberryszerviz.com

A telefon nem cseng, vagy beszélgetés közben nem nagyon lehet hallani a másik félt.

  • Nem csak a BlackBerryknél, szinte minden márkánál előfordul ez a jelenség, sajnos a hangszórók hajlamosak elromlani, ezt cserével könnyen lehet orvosolni!

Nem világít a kijelzőm, esetleg csíkos, vagy befolyt.

  • Ez a jelenség akkor szokott előfordulni, ha a készülék el lett ejtve, esetleg a megszokottnál nagyobb külső behatás érte. Ilyen esetekb túlnyomó többségében a kijelző csere nyújt megoldást! De akár nagyobb is lehet a baj!
Nem működik egy-két gomb.
  • Mondhatnánk, hogy ennyi gomb mellett ez kalkulált veszteség, de nagyon idegesítő tud lenni, és elveszi a BlackBerry életérzést, ilyen esetekben hozd be szervizünkbe, és orvosolni fogjuk!
Nem működik a Trackball/Trackpad.
  • Mindkét esetben a csere fog megoldást nyújtani! TrackBall esetében már ha néha-néha nem érzékel stádiumban érdemes kicserétetni, mert ez az idő haladtával csak romlani fog!

Vízbe, egyéb más folyadékba esett a telefonom.

  • Ha ilyen fordulna veled elő, vedd ki minél gyorsabban az akkumulátort, és NE is próbáld később beindítani a telefont, mert csak nagyobb bajt okozol! Mivel a telefonokat is elektromosság “hajtja” így nem szeretik az olyan külső anyagokat amelyek képesek kisülést, zárlatot okozni a készülékben, emiatt fontos az azonnali áramtalanítás! Próbáld meg a telefont szárítani, kiecsetelni a látható részekről a folyadékot, és szárítás közben néha megrázni a telefont (kézzel), hogy  a folyadék mindenhonnan eltávozzon.
  • A melegítés természetesen ne legyen drasztikus, és a mikrohullámú sütő is tilos természetesen!
  • Az idő ilyenkor a telefon legfőbb ellensége, hozd be minél előbb szervizünkbe, és mi minden tőlünk telhetőt megpróbálunk megtenni! http://blackberryszerviz.com/kapcsolat/

Ha bármely a listán nem szereplő problémád van, keress fel minket telefonon, vagy az üzletben, vagy akár már Facebookon is, és mi segíteni fogunk!

BlackBerry Szerviz

Telefon: 06 70 207 5801

Cím: 1132 Budapest Visegrádi u. 18/b  (West Endtől 2 utcányira)

Facebook: https://www.facebook.com/blackberryszerviz