Július volt a BBM eddigi legerősebb hónapja

BBM-SE

2014 májusában Matthew Talbot, rangidős alelnök a BlackBerryhez került, s azóta ő a felelős a BBM-ből származó bevételekért és a szolgáltatás növekedéséért.

Pár havonta Matthew fel is bukkan az Inside BlackBerry blog hasábjain, és menetrendszerűen tájékoztatja a nagyközönséget, hogy hogy állnak a BBM dolgai. Legutóbbi bejegyzésében leírja, hogy ez év júliusa volt a valaha jegyzett legerősebb hónapja a BBM-nek, köszönhetően a legutóbbi Androidos frissítéseknek, a nyári szünetnek és a BlackBerry Messenger szóbeszéd útján a felhasználók közt egyre terjedő jó hírének.

Megjegyzi továbbá, hogy ami a matricákat illeti, azok többé már nem csak gyerekjátéknak tekinthetők. (A BlackBerry számára természetesen nem, hiszen naponta 30 millió matricát küldenek egymásnak a júzerek, s több mint 450-féle csomag -ingyenes és fizetős- létezik belőlük a BBM Shopban.)

A BlackBerry még sikeres, márkaszponzorált sticker-kampányokat is tartott, amelyre az egyik példa az indonéziai Rakuten, amely mindössze 2 hét alatt 35 millió megtekintést ért el, több mint 750 ezer átkattintással a BlackBerry partnerének weboldalára. Ezt egyedi promóciós matricákkal érték el, amelyek beágyazott, kattintható linkekkel vannak ellátva. A sikerre való tekintettel még matrica-versenyt is tartottak Indonéziában, s a cégnek több ezer kiváló, versenyképes darabot küldtek be a tehetséges művészek.
A BBM egyéb hirdetési lehetőséget is kínál, amivel olyan nevek éltek, mint a New York Times, TD Bank, Mint, vagy a Samsung.
Videóhirdetésekre is van lehetőség, s ezzel is sok nagy cég él szívesen, mivel kiválóan megtérülőnek bizonyuló lehetőség.
A BlackBerry számára pedig mindez természetesen nagyszerű bevételi forrás.

Comments

Hozzászólás

Válasz erre

F