Mától kapható a Priv az AT&T-nél

att

Nagyon úgy tűnik, hogy ezúttal egyszerűen elmarad a kifejezetten a debütáló készüléknek szóló hivatalos esemény, amelyen a megszokott módon bejelenti a cég legújabb büszkeségének megjelenését, s részletesen bemutatja magát a készüléket a nagyközönségnek.

A BlackBerry marketingje nem nélkülözi a bizarr furcsaságokat, ám emiatt elítélni majd csak akkor lesz igazán okunk, ha az idő, pontosabban az eladási mutatók nem őket igazolják.

Ez pedig még a jövő zenéje.

(Mindenesetre ez azért furcsa, mert még a nagyok sem igen engedik meg maguknak. Pl. Az Apple-ről esetleg elvileg el tudnánk képzelni, hogy nem tart keynote-ot, ők vannak annyira nagyok, és van annyira fanatizált, gigantikus rajongótáboruk, hogy az iPhone-t úgy is vennék, mint a cukrot. Ám ez mégsem merül fel – még náluk sem.)

Lássuk csak, mi az, amit ma biztosan tudunk. Nos ez két dolog:

1. Se híre, se hamva egy kihirdetett, fixált időpontnak, amikorra a cég összehívja a szaksajtó színe-javát, és egy minimum 2 órás show keretén belül bemutatják a zászlóshajót a világnak.

2. November 6-ától elvileg hivatalosan kapható a készülék, konkrétan az AT&T szolgáltató az, amely elsőként kínálja ügyfelei számára az okostelefont.

Online előrendelési lehetőségről már hallottunk innen-onnan (elvileg ezeket a megrendeléseket is 6-ától kezdik teljesíteni), de ez az első alkalom, hogy valaki konkrétan beballaghat egy szolgáltatóhoz, és vásárolhat egyet magának – ha van rá pénze.

Két éves hűségszerződéssel ez nem lesz annyira borzasztó (természetesen), mint a független ár – a hűséggel szerződők 249 dollárért vihetik haza a szétcsúsztatható mechanikájú androidos csúcsBerryt.

Lesz aztán mód havi törlesztésre is, ez esetben 30 hónap alatt havonta 24,67 dollárt, vagy 24 hónap alatt havi 30,84 dollárt, esetleg 20 hónap alatt havi 37 dollárt szükséges kicsengetni érte.

(Mindez természetesen csak az AT&T szolgáltatóra érvényes, az Egyesült Államokban, de tájékoztató jellegű információnak nem rossz.)

Nagyon úgy fest, a BlackBerry úgy döntött (nem kis arcról téve tanúbizonyságot), hogy aki el akarja adni a készüléket, az csináljon csak maga bemutató anyagot róla, amilyet akar. (A cég csak nyúlfarknyi teasereket csinált.)

S ami a vicc, hogy ezt meg is tették többen. Tehát eddig bejött a dolog.

Íme, az AT&T saját Priv-bemutatója:

Comments

Hozzászólás

Válasz erre

F