Nem érzékeli BlackBerryd a SIM kártyát? Itt a megoldás!

SIM_reader

Viszonylag gyakori probléma, hogy a készülékek nem érzékelik a behelyezett SIM-kártyát, ilyenkor az első lépés megbizonyosodni, hogy mi okozza a hibát.

Ha a rendesen behelyezett SIM kártya ellenére notóriusan „Helyezzen be SIM kártyát” vagy hasonló üzenetet kapunk, és biztosak lehetünk benne, hogy nem lopott vagy letiltott készülékkel van dolgunk, elsőként célszerű a készüléket kikapcsolni, a SIM kártyánkat kivenni, és alaposan megtisztogatni. Használhatunk némi denaturált szeszbe mártott fültisztító pálcikát, vagy ha mindez nincs kéznél, akkor egy tiszta mikroszálas kendőt, ami nem szöszöl. A készülékben levő SIM olvasó érintkezőket ne piszkáljuk, ne tisztogassuk! Dörzsöljük meg finoman, de alaposan a SIM érintkezők felületét, majd a kártya visszahelyezésekor ügyeljünk, hogy lehetőleg ne tapogassuk össze ujjunkkal a felületét, ezzel lenullázva azt, amit eddig csináltunk.

Amennyiben a fenti dolog nem segít, vagy a hiba visszatér, célszerű eljuttatni szervizbe a készüléket. A BlackBerry Szervizben minden BlackBerry bevizsgálása ingyenes, és hamar kiderítik, hogy a SIM kártyánk a hibás (ez esetben a szolgáltatónktól ingyenesen igényelhetünk egy másikat), vagy maga a SIM olvasó. Amennyiben az utóbbi szorul cserére, annak gyakran szemmel látható jele is van, de ennek eldöntését bízzuk nyugodtan a szakemberre, és lehetőleg persze ne titkoljuk el az előzményeket, ha pl. feszegettük a SIM-et, mert beakadt, és nem akart kijönni – a technikus idejét és saját drága időnket is kíméljük ezzel.

A SIM olvasó cseréje egyébként nem bonyolult vagy különösebben nehéz feladat, de mindenképpen szakembert igényel.

Ízelítő a beavatkozásból:

Fontos tudnivalók:

  • A SIM olvasó cseréje adatvesztéssel nem jár, a készüléket azonban mindenképpen meg kell bontani hozzá. Időigénye készüléktől függ, de általában véve kb. 30 perc alatt megvan.
  • A procedúra során gyári minőségű alkatrészt használnak, a készülékünk így újra teljes értékű lesz, s még nagyon sokáig kiszolgálhat bennünket.
  • A BlackBerry Szerviz az összes régi (OS 7-ig bezárólag) és új szériás (BB10) BlackBerry garancián túli SIM olvasó cseréjét vállalja, az elvégzett munkára vonatkozó minőségi garanciával.

A gyorsabb ügyintézés érdekében célszerű az előzetes telefonos egyeztetés: +36 70 207 5801. Az aktuális árak (beszereléssel/munkadíjjal együtt) a szerviz oldalán találhatók.

A szervizben minden ügyfelet örömmel és készségesen várnak a XIII. ker., Visegrádi út 18/B szám alatt.

Comments

Hozzászólás

Válasz erre

F