Újabb rangos díjat nyert el a BlackBerry

globalawards-20150224100325404

Amióta a kinézetre is eminens John Chen a vezér, a BlackBerryt újból áthatja ez a szellemiség és gyakorlat  (vagy inkább visszatértek a gyökerekhez e téren is, mivel a szebb napokat látott cégtől sosem voltak idegenek az élenjáró megoldások).

A mobil telefónia különféle területein menetrendszerűen begyűjtött díjak impozáns sora a minap újabb elismeréssel bővült, amikor a BlackBerry kampánya a PRWeek Global Awards végső nyertese lett a befutók közt az Év Céges Márkakampányának kategóriájában.

A globális szintű elismerést április 28-án jelentették be Londonban a Park Lane Hotelben tartott ceremónia keretében.

A PRWeek Global Awards-szal azt a határokon átívelő, márkát és bizalmat építő, átalakító erejű munkát ismerik el, amely lehetővé teszi egy nemzetközi vállalkozás növekedését.

A BlackBerry esetében a „Transforming BlackBerry: From Relic to Relevant” (A BlackBerry átalakítása: relikviából relevánssá) elnevezésű céges márkakampányt ismerték el e díjjal.

A BlackBerry a kategória öt másik befutója  közt nyerte el a díjat.

Gratulálunk!

Comments

Hozzászólás

Válasz erre

F